tisdag 6 juli 2010

Fynd och önskehem


Godkväll!

Hoppas att ni haft en skön dag hittills! Jag har tagit en tur på stan för att hitta något bra borttagningsmedel till sot som jag fått på tapeterna. Blev rekommenderad att köpa Galltvål, någon som testat? På Hemtex hittade jag flytande så nu är det bara testa. 

När jag var där hittade jag dessutom det fina doftljuset på bilden ovanför. Lukten Water Garden fick mig att tänka på en daggfrisk äng och förpackningen var så fin bara den att jag ännu inte tagit ut ljuset ♥ Men det kanske kan få vara så ett tag för jag har ju lärt mig att tända ljus ger sotfläckar :)



 Som en bonus hade de även väldigt mjuka och fina blå-vit-randiga påslakan  som kändes som tagna ur ett Gant-hem. Både killen och jag tyckte att de skulle få följa med hem och bli det fösta inköpet till nya huset!

Port House på Avenyn fick vi just en GANT-katalog och här kommer lite inspiration från den.












Sweet interior dreams ♥

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥