torsdag 8 juli 2010

Vännerna i trädgårn



Nu är semestern nära för mig. Bara två arbetsdagar kvar och sen väntar fyra veckors ledighet!! Och det känns i hela kroppen för jag bara vill vara kvar i de sköna kvällarna efter jobbet. En sån fin kväll var igår när jag träffade universitetsvännerna i Trädgårsföreningen för att bara ha det bra. 


Godmorgon, hoppas att ni sovit gott!


Väl inne i Trädgårdsföreningen kommer man ju till baksidan av Trädgårn där de nu har en jätteskön loungealtan. Några par satt och drack rosé medan andra åt eller spelade boule vid fontänen -hur slappt och skönt som helst.
 


Jag råkade lura vännen J med tiden så hon kom en timma efter oss andra som iof inte mådde dåligt av att sitta i skuggan under markiserna




Alla ser så somrigt fina ut nu och här är S och S :)



Efter mat blev det en tur ner till Operan och Hjulet. Någon som åkt? Det känns som att man kommer att göra det någon gång under sommaren fastän det inte är så värst bråttom med det.







Kram och ha en härlig dag!
....den näst sista :)

1 kommentar :

Jag blir så glad för din hälsning ♥