lördag 7 februari 2015

Sjukstuga







Hilfe vad sjuka vi är här på lugna gatan!

Småkillarna nyser långa snorsträngar och hostar så att det gör ont även i mitt bröst. Vi har åkt på ett supervirus och även om det nu börjar vända litegrann för alla utom lille Sebastian, är det fortfarande jobbigt. Viktor säger isch, isch och pekar på näsan och jag förstår honom. Det är isch att vara kanonförkyld och då särskilt när man är liten och inte riktigt förstår vad det är som gör att man mår dåligt. 

Men det går ju över det här med och det känns som att vi har många liknande veckor framför oss. Så är det under småbarnsåren sägs det. 

Annars har det inte hänt så mycket sen sist. 

Jag har nätshoppat lite för mycket på HM (skjortan och jackan i förra inlägget), ätit lite för mycket tröstgodis (Riesen med choklad inuti - hur goda som helst) och sovit på tok för lite. Det går nästan inte att sova normalt när man hör de små ligga och rossla. Lilleman har legat mycket på mitt bröst och för att hålla mig vaken har jag börjat titta på nya serien State of Affairs. Har ni sett den? Katherine Heigl är en whiskeydrickande, högklackad CIA-agent som nu jobbar som informatör åt presidenten. Rätt bra tycker jag efter de två avsnitt jag sett. Men jag är inte svårflörtad just nu. Även lite Backstrom slank ner utan problem. 

Hoppas på att återkomma när alla mår bättre igen.

.KRAM.Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥