torsdag 19 februari 2015

Liselotte Watkins för GRANIT



Alla bilder i inlägget är från GRANIT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hej torsdag!

Ni har väl inte missat att det är idag som Liselotte Watkins produkter släpps?!

Jag är långt ifrån ensam om att vara lite svag för vacker förvaring och det känns som att trenden med askar, boxar och lådor i papp bara växer sig starkare och starkare. Senast ut är LWs samarbete med GRANIT, där hennes typiska mönster finns på flera olika varianter av askar. Hur snyggt som helst och min absoluta favorit är den här:


Man kan ana att det blir rusning efter de åtråvärda produkterna och jag önskar att jag bott kvar i Göteborg för då hade jag kunnat besöka Viktoriapassagen och sen ta en lyxlatte med nån av er som bor kvar. Nu kommer jag istället att hänga på nätlåset när shoppen öppnar klockan 10:00 och sen ta en bryggkaffe med småkillarna. Helt ok det med och kanske vi ses i nätkön...

.KRAM.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥