onsdag 18 februari 2015

I vårt vardagsrum








Godmorgon! 

Hoppas att ni har det bra var ni nu än är. 
På jobbet, vabbandes, resandes, fikandes eller bara varandes.
Jag och småkillarna är äntligen friska och det är så himla skönt. När de små är sjuka blir ju allt upp och ner och man är orolig och trött. Dessutom verkar Sebastian ha kommit ur det hela med nyvunna färdigheter och är mycket mer med. Superroligt tycker både Viktor och jag.

Annars tillbringas en stor del av våra dagar just här, i vardagsrummet, och jag tänkte att ni kanske skulle tycka att det var kul att se några bilder härifrån. Jag trivs så bra i just det här rummet och är särskilt kär i lampan och ljusslingan (har en grej för lampor just nu). Viktor är särskilt kär i sin dinosaurie och sin lillebror. Och lillebror är djupt fascinerad av storebror så alla är nöjda och glada denna lillördag.

.KRAM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥