fredag 29 augusti 2014

And so it goes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag ska snart uppdatera er lite med vad som händer hos mig men först...

Jag vill gå på bio!

Ni som följt mig ett tag vet att jag älskar Diane Keaton.
Jag vet att hon de senare åren gjort filmer som många kanske tycker är fåniga men jag gillar ändå hennes charm och vill inte missa nåt. Därför blev jag så glad när jag såg att regissören till bl.a. The bucket list och När Harry mötte Sally gjort en ny film med Diane och Michael Douglas. Me like!

Nu över till lite mer vardagliga saker som att jag börjat jobba och att det faktiskt är helt ok om man bortser från att jag saknar min lille skrutt helt galet mycket. Ingen förvarnade mig om att man kunde komma att känna sig så naken utan en liten sommarblond dununge som springer runt benen. Men jag har vant mig och bara det att jag har knytet i magen som gör små saltomortaler då och då gör att allt blir lättare.

Och tiden går fort! Det är bara två månader kvar tills knytet förväntas möta världen här ute och det känns som att det händer så mkt annat att jag knappt hinner att reflektera över själva graviditeten. Är det så med andra barnet?

Men jag finns här även om uppdateringarna på bloggen inte duggar tätt. Jag njuter istället av alla andras bloggar som nu är fulla av sköna höstkänslor och vackra inspirationsbilder. För visst är det höst nu!? Jag sitter iaf med ullsjal och en kopp te och tycker att det känns kanon.

Vi hörs igen och tills dess...

.STOR KRAM OCH SKÖT OM ER.

2 kommentarer :

  1. Jodå, hösten är på G och myset med tända ljus och elda i öppna spisen. :)
    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Nej, inte alltid lätt att hinna med bloggen. Men som du säger, kul att hitta inspiration hos andra även om man inte hinner göra så många inlägg själv.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥