torsdag 26 juni 2014

The heat is on




Vi bor ju precis vid en fjord och nu när vädret är så himla skönt har det blivit flera turer ner till vattnet för att dricka morgonkaffe i vattenglittret. Härligt eller hur!?

Jag tänker på hur skönt allt är just nu och på hur tufft det var för ett år sedan när Viktor inte sov något sammanhängande och det kändes som att jag gick runt som en zombie hela dagarna. Om jag då hade vetat hur skönt livet med en vild liten ettåring kunde vara hade det kanske känts något lättare. Tur iaf att jag vet det till den nya bebisen som då och då gör sig påmind genom små puffar och buffar. Åh, vad spännande det ska bli att få träffa den lille!!






Men nu väntar jordgubbar och en tur till lekplatsen.
Jag hoppas så att det är någon annan där så att vilden får springa av sig och jag får prata lite med en vuxen. 

Ha en fin kväll!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 kommentarer :

  1. Morgonkaffe nere vi vattnet, låter ju helt underbart skönt och så gott att du får sova bättre nu när Victor är större och så spännande med den lille i magen. Tänk att du är tvåbarnsmamma om några månader :)

    Ha det gott!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥