lördag 1 februari 2014

Rabatt hos Nillas handelsbod

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Nu mina vänner...
Det är inte ofta jag har erbjudanden, men idag är en sådan dag.
Ni som tittar in här får nämligen en stående rabatt på 15% hos Nillas handelsbod i kategorin Lantlig inredning. Ange bara koden: minafinaste så blir det lite billigare.

Nillas har hur mycket fint som helst och jag har massor av saker som står på min önskelista. Helst vill jag ha den stora bruna nallen till Viktor för även om han redan har två jättefina nallisar känns det inte som att bebisar kan ha för många gosedjur. Till mig själv spanar jag alltid på keramik och de stora kannorna och skålarna i ljusblått ger habegär och sommarlängtan.

star

Idag väntar annars pulkaåkning (det visade sig att Viktor älskade vår lilla backe och det där skrattet när det killar till i magen är att dö för) och fika med Kungsbackavännerna. Hur mysigt som helst och precis så jag vill att en vintrig lördag ska vara.

Hoppas att ni också får en fin dag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥