torsdag 16 januari 2014

Ett halvt år sedan



Så kom äntligen snön även till oss här på västkusten.
Små fina flingor faller utanför medan jag tittar igenom bilder från i somras. 

Det känns som en evighet sedan Viktor var så här liten och vi var på Äppelgårdens café i Slöinge.
Så mycket som hänt sedan dess! Och jag kan inte förstå att jag såg såpass normal ut med tanke på hur trött jag var. De första bebismånaderna känns som en enda dimma och om det inte hade varit för bilderna hade jag nog inte kommit ihåg vad vi gjorde i somras. Helt sjukt!






Vilken kontrast till vintern utanför, eller hur!?
Tur att man kan uppskatta båda för nu ska jag ge mig ut på en rejäl barnvagnspromenad.
Ha en fin dag!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 kommentarer :

  1. Vilka fina bilder!! Inte ser du ut som någon trött småbarnsmamma inte utan som en lycklig nybliven mamma till en söt och go pojke :)

    Visst är det mysigt med snön, tycker det blir så fint och ljust och jag har gärna vinter i januari vår kan vi få i mars!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  2. Tänk vi är snart där igen! Vi har passerat årsskiftet och halva januari.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥