fredag 17 januari 2014

Dansa, pausa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Jag tänker att det inte borde vara så svårt att få till lugna morgnar men på något konstigt vis är det förvånansvärt sällan det ändå blir så. Därför är de gånger man lyckas extra sköna.

Som idag då busungen somnade gott i min famn efter morgongröten.
Hur mysigt och rofyllt som helst och det ger mig tid att både titta in till er och bläddra i nya Femina som bjuder på flera chokladrecept som jag vill testa med en gång.

Vad sägs tex om chokladfrestelse med salt karamellfyllning?
Det låter tokgott tycker jag!




Dessutom fanns det beskrivning på hur man kan fixa egna kuddfodral som ser jättefina ut i all sin enkelhet. Sovande bebisar är inte så dumt ändå!

.kram och fin fredag.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥