tisdag 15 oktober 2013

Skördefest




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

I söndags var vi på skördefest på Noas ark, en liten gård inte långt från oss.
Det var verkligen hur mysigt som helst och jag kan knappt bärga mig tills Viktor är lite större och kan rida på åsnorna och klappa fåren. Men den här gången var vi nöjda med att bara titta. Titta och dricka kaffe och äta ugnsvarm plommonkaka. Äldre kvinnor kan baka, så är det bara. Så himla gott i all sin enkelhet.

Men nu bär det iväg på promenad med mammagruppen.
Och ja - kaffetermosen, min ständiga följeslagare på barnvagnsturerna, den är med!

.KRAM.

3 kommentarer :

  1. Vad mysigt. Vi var på skördefest på Ökna skola men mer för att kolla skolan än skörden. ; )
    Kjolen såg skön ut. Vart finns den?

    Ha en toppen kväll!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Flera Onsalabor som var där i helgen, i mitt Instagramflöde. Verkar himlans mysigt! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Där har jag varit på mycket mysiga saker med barnen. Missa inte julmarknaden också, sååå mysigt!
    Kram och ha det bäst❤️

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥