onsdag 16 oktober 2013

Husets hjärta

Foto: Alvhem
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Just nu tillbringar jag mycket tid i köket.
Det är mat till mig, puréer till Viktor och så kvällsmaten när M kommer hem.
Kort sagt är köket mer än någonsin en samlingspunkt för hela lilla familjen.

Men på sista tiden har jag börjat tycka att de mörkbruna väggarna känns lite dystra. Kanske har jag blivit inspirerad av Ebba von Sydows gammaldags-blommigt-förälskelse eller så är det den här fina skötväskan som är boven i dramat men plötsligt vill jag ha blommiga tapeter i köket. Dö inte nu Magnus om du läser det här men helst skulle jag vilja ha ett mönster som liknar det på min gravidtunika, vilket förresten är otroligt likt tapeten ovan och som ju känns lite mer realistisk att sätta upp på väggarna. Visst har vi pratat om att måla om!? Då kan vi ju lika gärna tapetsera! Eller?

...fortsättning följer...

1 kommentar :

  1. Spännade! Snyggt, fast inte "jag" ... det är mysigt och ombonat och höstigt och jättefint hos andra.

    Snygg ny header!!!

    Och gillar kläderna i förra inlägget. Allt. Så snyggt!

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥