lördag 5 oktober 2013

Höstfix



Hjälp vad veckorna rusar!

Det var ju jättelängesedan jag gjorde ett blogginlägg. Inte med flit, utan bara för att det har varit så fullt upp. Förra helgen var vi hos mina föräldrar och när vi kom hem på söndagen luktade det skunk i huset. Efter lite sniffande visade det sig att det var kylen som havererat. Surf, klick, bom så förstod vi att vi har udda mått och att utbudet var litet. Men vi hittade nytt, fint och slipper pussla med kylvaror igen. Puh!

Annars avlöser mammaträffar och andra bebisrelaterade aktiviteter varandra. Och någonstans däremellan lär jag mig att göra barnmat och det kanske knepigare konststycket att introducera den samtidigt som amningen ska fasas ut utan att mjölken sinar för fort. Roligt men lite tidskrävande - och SÖLIGT! Det är ju himla underhållande att se Viktor äta annat än mjölk men jiiises vad bebisar kan kladda ner. 

Sen försöker jag att hösta till det här hemma.
Byta gardiner och växter är enkelt och fint och kanske hittar jag även nya kuddfodral och löpare. 
Höstmys it is!Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.KRAM.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥