söndag 6 oktober 2013

En fin sak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jag kanske är sist på bollen men har ni sett Rörstrands serie "Svenska Rödlistan"?
Carl Philip står bakom idé och konceptutveckling och motiven representerar fem utrotningshotade arter som finns med på svenska rödlistan. Tanken är att sprida kunskap om rödlistan och om den svenska naturen. Sen är det lite speciellt att Rörstrand tar steget ut från köket och designar fat och kärl för förvaring av småsaker som inte har med mat att göra. Min favorit är fjällugglefjärdrarna. Vilken är er?


Bild: Rörstrand

.FIN SÖNDAG.

2 kommentarer :

  1. Den är min favorit också. Så fint.
    En härlig hösthelg går mot sitt slut, hoppas att den varit riktigt fin.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är min favorit också!! Fina är de :)

    Önskar dig en trevlig helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥