onsdag 3 juli 2013

Om att unna sig




.HEJ ONSDAG.

Lillördag. Det är inte dumt att det redan är som mitten på veckan. Inte för att det är så värst stor skillnad mellan vardag och helg när man är mammaledig, men ändå. Just den här onsdagen känner jag för att lyxa till det lite genom att unna mig en ny ansiktstvätt (som ni märker har jag efter min sköna stund i helgen snöat in lite på det här med kroppsvård).

Just nu har jag Natuvive från Apoteket och det luktar otroligt gott men passar nog egentligen inte min hud för jag blir ofta torr efter att jag använt den. Så den nya får gärna göra rent ordentligt men även vara återfuktande. Sen har jag alltid gillat ansiktsmousse men jag kanske ska testa något nytt? Efter förra inlägget fick jag iaf ett tips om märket Fleur de Santé och att deras produkter skulle vara bra. Är det någon mer som testat? Förpackningsjunkie som man är så föll jag den den här... Sen såg jag att den bl.a. ska passa för mogen hy. Det ni! Efter många nätter med lite sömn känns det faktiskt som att jag åldrats x antal år och då låter det ju rätt lovande med en produkt som heter Pure Miracle!

Men nu blir det sallad med spenat direkt från trädgården.
Mums!

.HA EN SKÖN DAG.

3 kommentarer :

  1. Åh, jag älskar sånt! Man ska unna sig det lilla extra ibland, det mår både kropp och själ bra av=))

    Kramen Hannis

    SvaraRadera
  2. Pure Miracle låter ju sanslöst bra... vore toppen här också :-) Dagarna flyter ihop när man har semester också, får tänka till vilken dag det är. Det händer ganska ofta :-) Gott! Kul att du gillade mitt DIY! Alltid bra med sådant regniga dagar :-) Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Låter som riktigt sköna produkter! Skönt att ha lite tid för att pyssla om sig själv också. Kram till er!

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥