torsdag 20 juni 2013

Premiär



Det är något speciellt med årets första jordgubbar.
Min premiär brukar landa någonstans runt midsommar och i år är inget undantag. Jag hade hoppats på att våra egna skulle hinna mogna tills imorgon men eftersom det är ett tag kvar fick Viktor och jag idag ta en promenad och köpa årets första låda. För vad är väl en midsommar utan jordgubbar? Och färskpotatis och sill och gräslök och ...

Jag har även gjort en matjessilltårta som jag har höga förväntningar på. Det kan ju vara så sjukt gott! Jag har dock provat ett antal recept men egentligen inte fått till den där perfekta tårtan. Så om nån av er har ett favvorecept får ni väldigt gärna tipsa! 

.SOMMARKRAM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥