fredag 15 februari 2013

Happy friday



Så var det fredag.
Vi startar helgen med räkor och vitlöksbaguetter (jag kan nog äta hur många sådana som helst) 
och en maffig fruktsallad med chokladmousse till efterrätt. 

Jag gillar att göra fredagskvällen lite extra speciell på det sätt jag känner passar just den här fredagen. För ärligt talat...ibland kan det där speciella innebära lättja i form av mysbyxor och hämtmat framför TV:n. Men så är det inte riktigt ikväll och jag önskar att jag kommit ihåg att köpa nya tulpaner. Men på något vis är även de vissna ganska fina så de får nog hänga med kvällen ut. 

.KRAM.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

3 kommentarer :

  1. Ja, visst är väl vissna tulpaner vackra!
    Hoppas ni får en fin kväll.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Visst är även vissna tulpaner vackra! Färgerna blir så härliga på nåt sätt, och så blir bladen lite torra men samtidigt skimrande. Jag lekte lite med tulpankronbladen häromdagen och gjorde små blommor av dom, och fotograferade såklart :)
    Här missade vi också att köpa nya tulpaner till helgen. Kanske för bli lördagsnöje.

    Kram Linda

    Ps. Om du vill så finns det en utlottning på min blogg, priset är en valfri produkt från c/o Gerd.

    SvaraRadera
  3. Hoppas fredagskvällen blev mysig i alla fall och att helgen fortsatt på bästa sätt!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥