torsdag 15 mars 2012

Chokladdryck De Luxe


TORSDAG

För några helger sedan var äldsta vännerna på besök och eftersom sådana vet precis vad man gillar hade de med sig de här....chokladdrömmar i fin förpackning. Kan det bli bättre? Lite ruggig efter en cykeltur i morgondimma känns det nu som att det äntligen är dags att avnjuta en. Vi får väl se om jag lyckas hålla kvar den där känslan ända tills jag kommer hem igen efter jobbet.

Då blir det också packning inför den här helgen då jag ska till Skåne för en tjejhelg. Hur mysigt och fint som helst och jag förväntar mig inget mindre än en massa prat, god mat och kanske en och annan loppis. Är inte sådana helger några av de bästa? När man bara är och har det bra tillsammans? Jag älskar dem iaf och är i tanken redan på tåget söderut.



FIN DAG TILL ER

3 kommentarer :

  1. Kul med en tjejhelg! Hoppas ni får det trevligt.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  2. Ja jag önskar er oxå en supertrevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh så kul med tjejhelg, ha det riktigt kul, kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥