onsdag 15 februari 2012

Tea time




Ibland är man värd att ta med täcket ut till soffan och bara njuta av en kopp te.
Idag är en sån dag och efter en stund på det viset fick jag massor av energi att tvätta, trampa träningscykel, vattna blommor och hämta bikini på vinden. Inte illa eller hur?

Man kan ju undra vad jag ska med bikini till såhär års och det gör egentligen jag med. Jag är inte helt nöjd med anledningen. Men nästa vecka ska till Åbo på möte och som kvällsaktivitet ingår bastubad. Sist jag var med på något sådant med våra finska kollegor hoppade plötsligt en glad helnaken finne ner i jaccuzin. Jag vet inte hur ni känner med sånt. Kanske är det bara jag som är pryd, men jag har inget som helst intresse av att komma mina jobbarkompisar riktigt så nära. Hur viktiga saker han än har att säga är det numera aningen svårt att ta honom på allvar :D


FIN KVÄLL

6 kommentarer :

  1. Såna situationer är inte jag heller riktigt bekväm vid...men att ligga i soffan och njuta- det kan jag;) Kram

    SvaraRadera
  2. Trodde du skulle resa långt långt bort :)
    Vad mysigt det är att ha täcket sådär i soffan!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Gosigt sätt att mysa i vardagen. Härliga bilder...

    Tycker inte alls att du är pryd, har själv en liknande upplevelse, kan vara bra att ta fram de där "bilderna" när personen ifråga får mig osäker, men ofta är det som du säger, svårt att ta det på allvar och det känns inte riktigt rätt när man har en professionell relation.

    Ha en bra torsdag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Jag är inte heller bekväm med sådan situationer. Jag vill helst inte ens dela rum med kollegor på konferenser eller resor. Förstår dig.

    SvaraRadera
  5. Mysiga bilder och så fin tekopp kram

    SvaraRadera
  6. Nä men fy !!! Då kan det ju bara bli bättre denna gången, för det värsta har ju redan hänt! :o)

    kram kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥