tisdag 14 februari 2012

Musikkärlek






First aid kit. Hur kan man inte bli helt uppslukad av dessa systrars speciella sound?
Och Lana del Ray? Så vackert ödesdigert att jag får gåshud.

Ibland bara blir det så att jag kommer in i perioder då musiken får möjlighet att gripa tag i mig och helt få mig att ändra sinnesstämning. Lite läskigt, men otroligt häftigt och just nu spänner jag öronen för att fånga varje nyans av dessa låtar. Jag bara måste beställa hem skivorna och tända min slumrande anläggning när huset är som tystast. Varning grannar, den här sidan av mig har ni inte hört innan.

ÖRONGODIS

1 kommentar :

  1. Haha, tänkte percis lägga upp en video med Lion´s roar på min blogg med! Det är ofta jag tänkt blogga om saker som jag sen hittat att du gjort, think alike ! ;o)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥