tisdag 31 januari 2012

Linnekudde och en jägare




Soliga dagar är de bästa och det tror jag även att Lucy tycker. Men ännu lite bättre tycker hon att det är när hon kan sitta vid höga fönstret och spana på folk och bilar som rör sig ute på gatan. Så plötsligt stelnar hon till och ser sådär galet fokuserad ut som bara små jägare kan. Det ser hur roligt ut som helst och kärleken och jag bara skrattar åt hennes små utfall.

Sen har en ny favorit flyttat in i vardagsrummet. Minns ni det där HM-paketet jag väntade på? Det innehöll bland annat den här kudden i lite grövre blågrått linne och jag tyckte att den passade perfekt i hörnfåtöljen. Egentligen är kudden nästan dubbelt så lång, men jag hade helt missat dimensionerna och beställde därför ingen innerkudde. Men det ser rätt ok ut ändå och om jag känner mig själv rätt kanske kommer det säkert att förbli såhär.

KRAM

6 kommentarer :

  1. Så snygg! HM har verkligen en hel del i sin Home kollektion som är på önskelistan hit hem.
    Härligt med missarna när de är inomhus och gör sina låtsasutfall...

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig färg på kudden! Att innerkudden har annat mått märks inte alls. Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så söt hon är - ochfin kudde. Blev superba där. Märks inte alls med storleken inte

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Halloj Finaste!
    Tänkte på dig idag när jag var med V. och åkte skridskor på dammen vid Presse.
    Hoppas att allt är bra med er.
    Kul att ni skaffat husdjur, vilken liten sötis, ler.
    Fin kofta, avis, gillar också blått.
    Har fått nytt jobb på Vallda-Backa förskola fram till sommaren, underbart...
    Stor kram till dig ♥
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar kudde, HM har så mycket fint. Så söt hon är, kram

    SvaraRadera
  6. Så härliga bilder - mysstämning! :-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥