torsdag 12 januari 2012

God morgon

Bilder: Cox & Cox

Bara för att det snart är dags att ta ut granen och plocka bort julen, behöver man inte säga hejdå till vintemys. Hos oss på västkusten har det hittills knappt varit någon snö och det har ju egentligen inte varit mig emot. Men nu hörde jag på radion att det kan komma efter helgen och det kändes faktiskt inte så dumt med något som lyser upp istället för adventsstjärnor och nyårsljus.

Sen har jag inte gett upp om att skaffa det renskinn jag så länge suktat efter. Vännen C tipsade om att det fanns fina på rea helt nära mig (XXL i Sisjön för er som bor i området) och vi får se om det inte kan bli en liten utflykt dit helt snart :D

Fin dag till er!

3 kommentarer :

  1. God morgon, aha XXL, vi bor ganska nära, får nog ta mig en tur dit och kika kram och trevlig torsdag

    SvaraRadera
  2. Innan du köper, kolla om det verkar håra av sig. Jag har haft en rensning men fick genusperspektiv och sälja det - hår precis hela tiden. Så himla tråkigt. Ha de det i sommarhuset för 7-8 år sedan och inte ens där var det okej tyckte jag kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta att jag kommenterar såhär som ett svar till någon men det fungerar inte för mig med den vanliga kommentarsrutan... Förstår inte varför? Har du någon idé?

      Absolut ska vi inte sluta vintermysa, underbara bilder du visar! Å ett renskinn står på min lista också. Men kanske till nästa vinter när gillestugen förhoppningsvis är inredd och kan användas.
      TÄnkte på dig idag för vi ska iväg och välja glasögon till maken. Har du gjort fått dina än?

      Ha en fin helg! KRam Linda

      Radera

Jag blir så glad för din hälsning ♥