torsdag 15 december 2011

Julgodis



Igår gjorde jag lite julgodis och det blev farligt gott... 
...iaf för en lite småhungrig jag med en icke-färdig, fräsande, paneng-gai-gryta. 
Och ikväll blir det mer godis för S och jag ska ha julstuga med pyssel och bak.

Postadress Torslanda kommer att lägga ut sin bästa Wienernougat och House of Philia har gjort bountybollar och kanske blir det något av detta. Garanterat är dock knäck som nog toppar min julgodislista tillsammans med lussekatter. 

See you later sweets!

8 kommentarer :

  1. Fin blogg du har! Godiset ser ju som sagt farligt gott ut.. Inte så konstigt att man går upp ett kilo eller två så här i juletid;) Hihi. Ha de gott! /Michaela

    SvaraRadera
  2. Åh så gott, wienernougat skall jag också göra, det är också ljuvligt, ha en fin kväll kram

    SvaraRadera
  3. ja det är mycket godisbak i varenda blogg, superbra att få en massa tips ;) Ditt såg också farligt gott ut allrahelst om magen kurrar i samma veva ;)

    Kram f

    SvaraRadera
  4. ÅH det såg verkligen gott ut! Kan du inte lägga ut ett recept:-) Hoppas att du har en bra kväll! Kram Emma

    SvaraRadera
  5. Ser ljuvligt gott ut! Jag gillar också knäck - som någon annan gjort. Min brukar inte lyckas. Jag håller mig numera till mina säkra kort. Kram!

    SvaraRadera
  6. Ser riktigt mumsigt ut! :-)

    SvaraRadera
  7. Haha, där kände jag igen mig direkt!! Var hungrig här hemma innan middagen ikväll och gick lös på fudgen i skafferiet :)) Såååå himla gott!!! Jag har också tänkt göra lite mer julgodis, är lite sugen på lakritskola :)

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥