fredag 11 november 2011

Det här med att vara själv






Ok, det blev ingen bio ikväll. 
Och inga klackarna i taket med aw-gänget för jag ska jobba imorgon. 
Men det blev hemmamys med ansiktsmask, nagellacksmålning, massa te, marmeladkokande och romcoms. Sånt är jag ganska bra på, att lyxa mig och att ha det gott. Men nu har jag gjort det och tycker inte att det gör något om killen kommer hem snart. Jag tror att alla kan behöva lite egentid då och då men oj vad fint det är att sedan, när man egentidat klart, ha någon som gör att den tiden faktiskt bara är något tillfälligt. 


Så vad gör man när man känner sig färdig med kvällen och börjar bli lite rastlös, jo man försöker fota sig själv i spegel i mörker. Inte lätt alls som ni ser men ändå rätt kul att leka med kameran. Förresten... jag minns att det var någon som frågade om morgonrocken när den var med på ett foto för längesedan. Den köptes på Hemtex och jag har sett att de nu fått in nästan likadana igen, fast MYCKET finare. Tips, tips :D
Fin kväll till er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥