fredag 2 september 2011

Put on your dancing shoes

Dance Trailer from Chris Poole on Vimeo.


Jag har landat i lugnet som så nådigt råder inför helgen.

Ett litet beslut och en handlignsplan börjar ta form någonstans långt in i mitt medvetande och plötsligt har jag massor av energi igen. Jag vill fira dagen och tjoa ut även de minsta framgångar. Jodå, ibland lyckas jag faktiskt lösa ett och annat klurproblem och då känner jag mig genast toksmart och kompetent :D Om jag hade varit mer businesswomen-klädd ( och inte haft samma höstmyströja som i förra inlägget ) hade jag säkert snott huvudknuten ännu hårdare och klapprat förnöjt med klackarna så att alla hade hört.


Nu nöjer jag mig med att jubla inombords och småle för mig själv.
Och med det tycker jag att vi kör fredag, eller hur?! :D

1 kommentar :

  1. Det gör vi!!!!! Så glad att du har kommit i fredags form;) Kram kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥