fredag 2 september 2011

Filmkväll på lugna gatan




Jag måste bara säga det:
Ikväll är en såndär klockren filmkväll. 


Solen gick ner vad som kändes supertidigt och vi behövde inte ens tänka tanken på mörkläggningsgardiner. Friska, höstkyliga vindar sveper in genom altandörren och jag kurar ihop mig med en filt och huvudet i killens knä. 

Eftertexterna till första filmen Limitless har precis rullat ut och nu väntar rond två med Rango. Jag kan inte direkt rekommendera Limitless, men idén om ett piller som gör att du kan använda mer än sagda 20% av din hjärnkapacitet är svindlande. Då kanske man skulle upptäcka helt nya samband och mönster.....det vill säga andra än att filmtittande undantagslöst skapar popkornsug :D


Fin kväll till er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥