söndag 19 juni 2011

Sommardoft





Har ni haft en bra dag?

Jag har haft det supermysigt hittills :D Efter brunchen följdes alla vännerna åt till lokala shoppingcentret. Lockade av reareklamer var det svårt att motstå och jag fyndade faktiskt....en supergod sommardoft CLEAN Summer linen, som får tankarna att vandra till soltorkad tvätt. Tog på den med en gång och nu går jag och sniffar runt mig själv :D


Sen kan jag ju inte låta bli att visa hur hemmaslingningen blev. Det är kanske inget jag gör om igen och framför allt inte när det finns risk att jobbet ringer mitt i verkningstiden (vilket de gjorde och jag missade tiden lite). Men jag ska iaf avvakta akutåtgärd hos frissan tills jag tvättat det några gånger.




Kram och ha en go kväll!

2 kommentarer :

  1. Jag har Warm Cotton från Clean och jag älskar den - den här måste kanske testas..! :-)

    SvaraRadera
  2. Den doftar underbart! Kram Johanna

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥