måndag 9 maj 2011

Utility Chic by Mango


Foto:  Utility Chic by Mango



 
God måndag till er!

När jag igår skummade igenom Mangos nyheter fastnade jag för kampanjen där Scarlett Johansson modellar i somrigaste kläderna. Jag kan inte låta bli att vilja ha tunnstickade tröjor och ljuvt blommiga sommarklänningar, som den på bilden längst ner. Så himla fin modell! Fast jag tror egentligen att jag skulle passa bättre i klänningen med v-ringning.....kanske värt en tur in till stan :D


Idag kom förresten en kollega som varit mammaledig tillbaka och det var jätteroligt! Inte för att karlarna är så dumma, men efter den fullkomligt oskyldiga kommentaren från långeJ om att han nog sett att man fick med en sån väska som min nya Burberry om man gick med i en bokklubb, har jag helt gett upp tanken på någon som helst modekonversation på fikarasterna. Då förstår ni att jag är lite svältfödd på shoppingskvaller och jublade vid tanken på en lång skön sommar med updates om vad affärerna har att spana på.


 Ha en skön kväll!

5 kommentarer :

  1. Kära nån, vilka konstiga karlar det finns.
    En kollega till mig trodde att House Doctor var en nyöppnad vårdcentral..ja ja lite logik kan det finnas men ändå!
    Hörde Lotta säga att det var en gemensam fika på G? Nästa vecka, en kväll kanske?

    Kramelikram!

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag också hade en kvinnlig kollega att prata lite vett med ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  3. Snyggt!
    Förstår att det måste vara skönt att få lite kvinnligt sällskap på jobbet. Männen är ju lite på en annan planet när det gäller vissa saker, fniss.
    Triofika vore kul. För mig är det nog tisdagen som gäller då torsdag är Gårdsfest på förskolan. Dessutom är det en speciell dag på fredagen så jag har nog lite att fixa med, ler.
    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Det var ingen dålig bokklubb :-)

    Ha det bra

    SvaraRadera
  5. Snygga kläder! På mitt jobb är vi väldigt blandade och det är jag glad för! :-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥