söndag 15 maj 2011

En liten kvällshälsning




Sun shine on!

Det regnar fortfarande och förra helgens utemiddagar känns som ett minne blott.
Turkisk yoghurt med müsli, tranbär och nötter står dock fortfarande på menyn. 


Ville bara titta in en sväng för att önska er en skön kväll. Vi har haft en riktig gourmetdag med test av hela två nya recept, en lasagne och en jordgubbsglass till rabarberpaj gjord på föräldrarnas supergoda rabarber. Nu spanar jag Gosip Girl och hejar på oväntad kärlek mellan Dan och Blair :D


Stor kram
 

4 kommentarer :

  1. Fast egenltigen vill man ju att Blair och Cuck ska hitta tillbaka, eller? Kommer bli kul nästa vecka när S och Chuck kliver in mitt i kyssen...
    Skrattade så för jag har sparat en hel hög med måla-tärna-sy-om-kläder. Allt för att slippa slänga...

    Rabarber-paj, gud så gott!!

    SvaraRadera
  2. Ja, man blev bortskämd med sommarvärme förra helgen. Så smaskigt med müsli och yoghurt :)

    Jag önskar dig en fin måndag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Jag är också helt såld på turkisk youghurt, fast jag blandar i valnötter & honung. Har hört från flera håll att rabarberna ska vara klara nu, måste ta en titt bland mina, de såg rätt ynkliga ut sist :(

    Kram F

    SvaraRadera
  4. Mums - rabarberpaj... Det längtar jag efter..! :-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥