onsdag 13 april 2011

Lovely HIGH spring/summer 2011

 



Foton: HIGH


 


Härliga bilder, eller hur?



Jag har under en tid lagt märke till HIGHs härliga reklambilder och idag halkade jag av en slump in på deras hemsida ...... WOW!! Vilka fantastiskt fina kläder och miljöer! Om jag hade kunnat skulle jag krupit in i bilderna och bosatt mig i något av de galet mysiga lanthusen. När jag sen hade vaknat till fågelsång och vindsus skulle jag som flyktigast funderat på om hönorna värpt några färska ägg eller om fler jordgubbar mognat till att ha i morgonfilen. Sen hade jag låtit tankarna susa vidare och morgnat mig riktigt länge.


Visst är det fint att försvinna lite :D
Har ni börjat sommardrömma ännu?



3 kommentarer :

  1. Jepp, jag försvann. Upp i det blå. Gudars, vad fint!! Viken härlig inspiration, för att inte tala om påskäggen. Vädligt snyggo!
    Dagens bästa inspiration - Tack-tack!

    SvaraRadera
  2. Jag drömmer om sommar. Främst om semester. Långledigt med blanka dagar i kalendern. Bilderna är urfina, det håller jag med dig om.

    Ha det fint

    SvaraRadera
  3. Superhärliga bilder!!!

    Ha en fin helg!
    Elina

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥