lördag 2 april 2011

C'est triste, non?!?







Bajsdag!


Det som skulle bli så bra, blev snarare ledsamt och jag känner mig vissen, som att luften gått ur mig. Det är så jobbigt när man vill så mycket och allt faller platt. Usch och fy, nu får jag rycka upp mig! Trots att jag vill att det här ska vara en må-bra och inspirationsblogg har jag sista tiden märkt att den även blivit ett ställe att samla sina tankar på och då blir det lite upp och ner, precis som vardagen och känslorna. För jag är en rätt känslosam person....


Jag återkommer när gladådran börjar pulsera igen och tills dess önskar jag er en härlig dag!
Kram, kram, kram
 

3 kommentarer :

  1. Och så måste det få vara...

    Start går det upp igen :)

    Stor styrkekram!!

    Anna

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer med Anna i förra kommentaren.
    Så måste det få vara. Vem är på topp jämnt?
    Vi finns ju här för att lyssna och förstå! Så du vet!

    Tack fina du för gratulationen!

    Min tur att skicka en varm kram till dig! Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  3. Du, vi är rätt många som skriver om mindre roliga tankar, men så måste det få vara ibland. Jag är en av dem. Blandat med glada och ledsna dagar. Det har vi alla ibland.
    Hoppas att du snart kommer i form igen och tills dess får du sköta om dig!!

    Ha nu några sköna dagar!
    Stor kram Helena

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥