torsdag 24 mars 2011

Sommarlängtan


Foto: Cox & Cox




Good afternoon ladies!



Man kan tycka att det inte är långt kvar till sommaren, bara någon vecka innan det är påsk och sen bara rusar tiden.... eller? I mitt huvud är det evighetslpngt kvar och jag längtar så mycket att det bara kliar i kroppen efter solvarm hud och saltrufsigt hår.




Foto: Cox & Cox



Trots vinterbitiga vindar som tränger rakt igenom vårtunna jeansen är det ändå en bra dag idag för jag ska träffa klubben för moffa-i-farten-fika och bio. Det är ju inte så ofta man går på bio längre, lantis som man är, och då är det extra lyxigt att få krypa upp i biofåtöljen och svepas iväg dit 100-kronorsbiljetter tar en.



Bon voyage!

1 kommentar :

  1. God kväll! Hoppas att du har en mysig bio-och moffa-kväll...Längtar massor efter sommaren, men nu först våren. Jag tycker nästan att det är som bäst när det börjar bli varmt och man har allt härligt framför sig. Jag längtar lite efter att få ta tag i trädgården och alla projekt ute. De blir ju klara så fort i tankarna, annat är det ju tyvärr när man sätter igång irl...Idag har jag beställt nya trädgårdsredskap så att det arbetet ska bli lite roligare. Gå in på Classicums hemsida så ska du få se på fina spadar, grepar och krattor. Det kommer att bli en fröjd att ta tag i trädgården i år ;-) http://www.classicum.se/shop_produkter.asp?id=96

    Jag hittade en morgonrock igår på Hemtex, men tyvärr var den för stor :-( Jag får leta vidare, men den var väldigt fin med knytbandet på sidan!!

    Kram Jessica

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥