söndag 13 mars 2011

Lexington love





Hej på er!




Ni som följt bloggen ett tag vet att jag tycker massor om den avslappnat fina stil som företag som Lexington ofta visar. Det är inte ofta jag köper de här kläderna men känslan av mjuka, vackra material dressat till sorglöst evig sommar plockar jag direkt och väver in i Marie-stilen.


Idag har vi så äntligen köpt utemöbler, så himla härligt!!! 
Vi ska bara få det hemlevererat innan jag kan tjoa: Kom igen våren, bring it on :D
Ikväll väntar helstekt kyckling, Solsidan och nya Elle och Damernas.....men först en långpromenad!




Ha en skön kväll!
 

3 kommentarer :

  1. Godkväll denna söndag!

    Har du haft en bra helg?

    Jag älskar den där blåa kavajen ifrån Lexington. Skulle hemskt gärna ha den i min garderob. Men 2500:- känns lite saftigt... Men, man kan ju alltid önska sig!

    Ha en fortsatt trevlig söndag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  2. Visste inte att de hade kläder?! Snyggt!

    Vad kul med utemöbler, vi ska börja kolla vi med. Vad blev det för några?

    Här blir det Solsidan med chips och godis.
    Mannen är ledig på måndagar, så vi får en extra dag på helgen så att säga!!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Snygga kläder - både för henne & honom! :-)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥