tisdag 1 mars 2011

Klädkammarinspiration?

Nederdelen på mina sommarklänningar i alla möjliga ljusa färger sticker fram :) Tänk när man kan ha dem igen.....






Hej vänner!
Har ni det bra?




 Jag håller just på att packa inför en tvådagarstripp till östkusten och Oskarshamn. Så blev det lite som vanligt att jag började fota allt och inget..... gissa då om jag blev glatt överraskad när jag såg att Fabrikens tisdagstema var just klädförvaring :D






  


 Längst in hittade jag farmors fina pälsmössa
Visst ser den gosig ut?!


 






Jag behöver en pall för att nå upp till översta hyllan, där finskorna och -väskorna står :D Den här från IKEA har följt mig under många år och varit så himla bra!!


 För inte så länge sedan gjorde vi i ordning klädkammaren och jag är riktigt nöjd med resultatet. På bara några dagar förvandlades den från ett allmänt kaotiskt och vitdassigt utrymme med dålig belysning till det som nu nästan är husets bästa rum. Nu känner jag sällan att jag inte hittar något att ha på mig för att jag faktiskt ser alla kläder och allt har sin plats (iaf ett tag efter att jag städat.... ). Me likie most!









En rolig detalj är att jag efter att ha jobbat natt vaknade till att se att killen målat inte bara väggarna men även taket mörkbrunt......först tyckte jag att det var helt galet men nu gillar jag det faktiskt och tycker att det är lite mysigt.





Hoppas att jag lyckats inspirera iaf någon och om ni ens funderar på att fixa garderoben, 
JUST DO IT!

Kram
 

3 kommentarer :

  1. Ser att jag behöver göra något åt min skoförvaring. De står i en hög i sina kartonger vid dörren till sovrummet.
    Annars är jag nöjd med vår walk-in-closet (nästan). Om du inte sett den kolla in under sovrum.

    Fint har ni ordnat i er klädkammare!:)
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Du har lyckats bra :-)

    Jättefint, verkligen.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Ha det så bra det bara går på 'baksidan' av vårt land, skojar bara. Din garderob är verkligen fin, en riktigt bra förvaring. Nu ska jag och kudden som blivit min nya bästis bädda ner varandra..

    kram kram tina

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥