fredag 14 januari 2011

Kvällsmys





 Halloj
Visst är det något speciellt med fredagskväll!



Oavsett om man firar in helgen med aw, bio, utgång eller är hemma och har det gott, är det en sån himla bra del av veckan! Det verkar lite som att mina bästa (eller värsta, beroende på hur man vill minnas) dancing days are over och just nu tittar killen och jag på Entourage...sjukt grabbigt men också rätt kul.









Jag satt länge och funderade på varifrån jag känner igen Ari, och så kom jag på det: Amors pilar, en något sockrigare serie. Vilket stilhopp! Samtidigt kom jag att tänka på Men in trees, som jag gillade massor. Undrar om den kommer att börja sändas igen...







Visst ser det trivsamt ut!



Nu ska jag svepa in mig i min julklappssjal, göra en stor kopp te och tina lite jordgubbar att mumsa på.
Ha en skön kväll!
Kram

 

3 kommentarer :

  1. Här är det faktiskt "Let´s Dance, men jag har tröttnat lite på den programserien...

    Ha en jätte mysig fredag!
    Kramar Helena

    SvaraRadera
  2. Så mysigt och himmel så gott det lät med jordgubbar!!
    Jag håller med dig om reklamfilmen om Göteborg, den är så fin...! Kul att ni var där!

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥