fredag 14 januari 2011

Almost famous






Finally friday... 


Jag fick den här länken från vännen C, som bad mig att kika lite extra ungefär 30 s in i filmen.....var det något som ringde några klockor? En skön helg, för vad som känns som evigheter sedan, satt vi på Le Pain Francais på Vasagatan och undrade varför folk höll på med rökmaskiner utanför fönstret. Nu förstår jag att det var för att skapa en vacker scen i Göteborg Energis lilla reklamfilm, som ger en härlig bild av mitt älskade Göteborg.



Ha en riktigt skön start på denna fredag!

2 kommentarer :

  1. Häftigt, kul att ha varit där. Det var en ovanligt bra och stämningsfull reklamfilm. Jag är född i stan och säkert partisk men visst är den fin!

    Happy friday och kram, Tina

    SvaraRadera
  2. Fin film, hoppas du får en härlig fredag du med!

    Kram din bloggvän Helena

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥