torsdag 2 december 2010

Piloxing? Något för mig?





Tjohopp i vintervärlden!


Lussebullarna jäser i magen och jag känner mig allmänt lite ur form.
Det har verkligen inte blivit mycket tränande för mig på sista tiden. Men jag känner att det minsann hade varit kul att den trenden och gå på något pass i veckan. Så hittade jag ett tips: PILOXING? I mina öron låter det som något Maddicken hittat på men ska vara en mix av Pilates och Boxing. Låter faktiskt rätt skoj tycker jag. Någon som testat?


Enligt Cosmopolitans tips ska man bli sleeky, sexy, powerful och vem vill inte det ;)

SATS har Piloxingpass på schemat men om man (som jag) troligtvis inte kommer iväg till något gym kan man beställa DVD och träna hemma.





Viveca Jensen som introducerat piloxing i Sverige ser faktiskt rätt cool ut.
Bra med fler powerwomen!!




Ha en skön kväll tjejer!




Julklappstips no.2....Piloxingdvd för att bli gladare, piggare, snyggare :)
Images courtesy of : Piloxing, Cosmopolitan



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥