lördag 4 december 2010

Äntligen lördag





Godmorgon!



Igår gällde "Thank God it's Friday" men just nu känner jag 
"Welcome, the best Saturday!"

 

Efter en lång mysig frukost ska killen och jag snart börja göra oss i ordning för en dag inne i Göteborg.... Tjohoooo! Jag känner mig faktiskt lite udda som knappt varit i stan sen vi flyttade. Från att ha bott fem minuter från Avenyn till att behöva ta bilen eller bussen in har gjort att man blivit lite lat.


Men idag blir det alltså stadsbesök de luxe med brunch i Haga hos fina C&F (är jättenyfiken på nya lägenheten), julklappshandling och sist men inte minst, grötkväll med vänner hos A. Hur fint låter inte det? Och det bästa är att jag är 100 på att jobbet inte kommer att ringa, dvs jag är fri!!





Ha en härlig dag!
XOX



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥