tisdag 2 november 2010

Vacker vy





Hoppas att ni har en skön dag!


Jag har det iaf kanon och är på så himla gott humör. Det känns inte riktigt verkligt att vi nu har flyttat och bor tillsammas i huset. Och det är fint!! Titta bara på utsikten ovan.... ;)....nejdå jag skojar bara. En sådan utsikt kan vi bara drömma om. Men till skillnad mot hur det var inne i stan, kan man nu se stjärnhimlen och igår somnade vi under karlavagnens ljus.



Jag ska försöka ta lite bilder nu innan vi har målat om
och lägga ut så att man sen kan se skillnader före och efter.


Tills dess vill jag gärna tipsa om ett smarrigt recept på banankaka.
Jag blev inspirerad av vännen A som hade bakat banan- och chokladmuffins igår.
Mums!



Och så några andra hus med fin utsikt.....






Stor kram
Marie
( som nu borde sätta fart och måla  :) )




Images courtesy of Sköna Hem

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥