tisdag 30 november 2010

Habegär: finaste skorna från SAND





Burrrrrr vad kyligt det är ute!




Efter att ha varit ute och avverkat den lite spretiga inköpslistan: vindrutetorkarblad, vedkorg och underkläder sitter jag nu uppkrupen i soffan och drömmer om dessa finingar! Just efter vedkorgsinköpet gick jag förbi SANDs skyltfönster och där var dom.... röda, mjuka och precis så classy som man vill att högklackade skor ska vara. Synd bara att jag är så usel på att gå i klackar ( inbiten ballerinatjej som ändå äger en liten samling höjdare ) och att jag inom kort troligtvis inte kommer att gå på någon fest jag kan använda dem på.



Fast utan övning kan man inte lära sig, eller hur?
Och varför skulle man inte kunna ordna just en sådan fest själv?
Nyårsfest kanske?


Passade på att spana in på SANDs hemsida och blev ytterligare sugen på finfest...
 ...eller bara på att klä sig lite finare över huvud taget. Termobrallor känns inte alls glamoröst, fast absolut nödvändigt på väg till jobbet.









Nu ska jag burra in mig i en filt och titta på Desperate Housewives och dricka te.
Massa mys en vanlig tisdagskväll!




Ha det bäst!
Kram





2 kommentarer :

  1. Så snygga så! Julafton kan väl vara ett tillfälle att ha de fina skorna. Jag brukar övertyga mig själv att jag nog behöver grejen jag kärat ned mig i och dessutom nästan skapa ett tillfälle att använda ;) Du verkar klokare du! :)

    SvaraRadera
  2. Hihi, nja jag skulle inte vilja säga att jag är klokare :) jag brukar nog också hitta argument (som verkligen är jättebra!) för att få köpa det jag trånar efter :)

    Jag ska klura till helgen då jag har tid att åka dit igen.

    Kram marie

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥