måndag 11 oktober 2010

Svart snö i Mölndal





Inte långt från där jag bor finns detta coola hus!
...på Snöhöjdsliden...


Jag har alltid tyckt att det sett så fint ut med rum i olika nivåer. 
Det tillför liksom en dimension ( z-led :) ) och gör utrymmen mer spännande.
Sen är jag lite kär i taklampan Maskros som finns på IKEA.







Visst är det stiligt!
Fast jag tror att jag med tiden skulle tycka att den avskalade färgsättningen var lite kylig. 
Fler bruna nyanser hade kanske gjort det lite varmare...





 Fast det är så estetiskt snyggt!
 Att den halvhöga väggen är rundad väger upp det råa intrycket som betongen ger.





Tänk om jag någon gång kunde ha det så här välordnat på toaletten!
Killen är väldigt sugen på att ta bort badkaret och istället sätta upp en sån här glastegelvägg.





 Det är rätt fint att ha "skrivbordslampor" som sänglampor!
Visst är det kul att få inspiration från andras hem  


Nej, nu måste jag bara sluta mumsa Polly och istället göra en kopp té. 
 Till det väljer jag att lyssna på denna Madness-klassiker!


Kram! 



 




Images courtesy of Sköna hem 
 

1 kommentar :

  1. Det där hemmet är en favorit! Tycker det är sååå snyggt!

    Ha en bra tisdag!

    kram Pernilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥