fredag 15 oktober 2010

Fredagslåt no.8




Så otroligt skönt med fredag!



Typiskt bara att jag så smått börjar känna att en förkylning kan vara på väg och imorgon går flyttlasset :(  Men det är bara att bita ihop och kurera sig bäst man kan denna sista kväll i min lilla mysiga lägenhet.


Veckans fredagslåt med My morning jacket, valdes för att jag hade den på repeat i mp3:n när jag för några år sedan var i Buenos Aires. Det kändes då som att jag var på en enda lång semester ( fast det var egentligen jobb ) och jag har en känsla av att de kommande två veckorna, då jag ska bo hos killen, också kommer att kännas som en lååååång semester. Hoppas jag iaf ;)



Men just nu gäller att....
...fånga fredagen!





Den enda delen i lägenheten som inte är ett totalt kaos :)





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥