lördag 16 oktober 2010

Efter stormen...




Har ni en skön lördagskväll?


Jag är verkligen helt utpumpad och dessutom rejält förkyld. Idag gick flyttlasset med alla mina saker till det hyrda förrådet. Det kändes verkligen väldigt konstigt att se hur min lägenheten tömdes på saker och förvandlades från ett hem till ett tomt skal. Sen blev jag dessutom tvungen att slänga saker och det är aldrig lätt :) Började nästan gråta när vi släppte av möbler hos en second hand-butik.

 
Men nu har stormen lagt sig och jag sitter med en kopp té i killen mysiga soffa. Dessutom väntar Haägen Dasz Strawberry cream och Pretty woman på TV. Hemmet är ju där ens nära och kära är och därför är mitt nya hem numera hos killen ♥ Det finns inga vackra bilder att visa från flytten så därför kommer här istället några fån ett hem i Domino Magazine.







Visst är det fint med svart i sovrummet!
Vilsamt och sobert. 




Men det är även tjusigt med vitt .... :)
Jag hade verkligen inte tackat nej till vare sig den cerise sänglådan, den fina sittpuffen eller den supersnygga huvudgaveln. Ps. vi köpte faktiskt en gavel idag fast i smide. Hoppas att den blir bra!
Foton från Graham and Green via Purple Area



Ok, märker ett visst tema med sängbilderna nu så det kanske är dags att 
börja varva ner, trots att klockan bara är sju.


Ha en skön kväll!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥