lördag 11 september 2010

Turkos dröm



Halloj!

 
Jag satt nyss och bläddrade i ett gammalt nummer av Sköna Hem, där jag hittade denna fina lägenhet. Det är så kul att inredningstidningar håller många varv runt. Jag tittar inte på samma saker och letar inte efter inspiration till samma miljöer idag som för ett år sedan. Ibland är det minsann bra att vara en hamster med en lättare släng av kastafobi :)

Jag tycker verkligen att det är jättefint med kombinationen vitt-svart-turkosblått, men vet inte om man skulle uppfatta det som kallt om man själv skulle försöka ha det så hemma. En annan variant är att istället gå mot vitt-brunt-beige, dvs lite mer jordnära och varmare toner. Bilder från ett sådant hus i funkisstil kommer i nästa inredningsinlägg.









Nu blir det snart lördagsmiddag med dillkött och potatis, mums!!
En skön kväll önskar jag er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥