söndag 12 september 2010

Min guide till söndagsdekadens


Min absoluta favvobricka, föreställande detta sköna gäng , får mig alltid att le.
De är så fina på något vis!



Godmorgon!
Oj vad jag har sovit gott...och läääänge


Jag kan knappt minnas när jag hade en egen söndagsmorgon. Men en sak vet jag -Maries morgonrutin är  tydligen fortfarande spikad :) Jag har städat toaletten, läst dagens GP, tittat på morgonserierna ( Gilmore girls coming up ) och ätit en supergod frukost i sängen på min glad-bricka ovan. Finns det något mer dekadent än sängfrukost? Jag tycker att det är så otroligt skönt!!! Det enda som egentligen är annorlunda är att jag nu bloggar och att jag om ett par timmar ska träffa killen för brunch. Dagen kunde inte ha börjat bättre!


Ha en bästasöndag och var lite lata!




Ps. om jag hinner ska jag i eftermiddag lägga ut bilder från ett jättefint hem som har lite varmare färgskala än den senaste turkosa drömmen.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥