fredag 17 september 2010

Swedish Grace goes pink



 
Rörstrands klassiker har fått tillökning i färgskalan med.... 
rosa!


Min förkärlek för Swedish Grace började när jag som tack för blodgivning fick en ljusblå skål. Sen lämnade jag blod fler gånger och min lilla samling bestod snart av beige och blå skålar och kaffemuggar. Så efter ett tag rensade mormor bland sitt porslin och jag fick fina vita asietter. Undrar om man inte skulle kunna lägga lite pengar själv och investera i ett par rosa skålar. Det blir ju snarare charmigare när man blandar färgerna. 



Men nu är det äntligen helg!!!

Det är så sjukt skönt. Jag är helt slut efter den här veckan och kvällen blir troligtvis lugn...kanske film och popcorn...  Bäst att ladda upp lite inför morgondagen då det blir kräftskiva. Man är ju såpass gammal att man inte riktigt orkar två helkvällar på raken :) Nej, bäst att handla lattemjölk och byta om till myskvällskläder innan man hinner ångra sig och vill hitta på något istället.

Ha en riktigt skön kväll!
Kram

2 kommentarer :

  1. Jag har redan hunnit parkera mig i soffan. Tänkte vila mig i form inför kröftskiva imorgon :)

    Ett paket Ben&Jerrys väntar i frysen och fjärrkontrollen ligger på armlängds avstånd. Dags för fredagsmys!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ben&Jerrys är så himla gott! Ett tag åt jag alldeles för mycket chunky monkey :)

    Magnus överraskade med supergott rödvin och jag har just en laddning chokladmuffins med chokladbitar i ugnen -mums!

    Är man gammal när man på allvar tror att oddsen är högre för att man ska få i sig fler muffins är glas rödvin....

    Kram!
    Vi ses imorgon pigga som attan :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥