lördag 18 september 2010

Fixarlördag

 Hallbyrån innan flyttstöket började. 
Numera ligger min guldpartyväska från Buenos Aires 
med alla andra (utom tre) handväskor i en stor svart säck...



 Vad det har fixats idag! 


Massor av lådor har burits, saker har slängts (hoppas att jag inte kommer ångra mig och sakna något), kräftor + tillbehör har handlats och nu är jag nyduschad och ska precis välja kläder. Visst kan man känna sig så nöjd när man vet att man fått stökat undan allt man ska. 

Det fina nu är att jag kan ägna två timmar åt att bara göra mig fin och typ välja färg på nagellacket :) Fast är det smart att ha nagellack när man ska äta kräfor? Det var definitivt inte bra timing att göra fransk manikyr innan jag bar lådor och rensade balkonglådor!


Soffan med kuddar och filtar låter jag vara kvar in i det sista,
jag bara måste ha kvar något ställe som känns som innan!


Har ni förresten sett Alcros vita färgkarta?
För en vitälskare som jag, är den rena drömmen.
Olika nyanser kan verkligen ge så olika intryck. 



Nej, nu är det dags att lämna bloggpositionen i sängen 
för att göra sig fin.


Är det kräftskiva så är det!
Ha en skön kväll 







Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥