måndag 6 september 2010

Start spreading the news....



En av mina vänner har just flyttat till New York för en tid! Helt fantastiskt roligt! De bor i Greenwich village på Bleecker street, som ju är supermysig. Jag fick plötsligt en stark lust att åka dit igen.... 

För några år sedan hade jag turen att få åka dit med jobbet och bo en vecka på Manhattan och en vecka på Long Island. Det var två veckor jag aldrig kommer att glömma för att det fanns så mycket att se och uppleva och det är faktiskt sant som alla säger:  I ♥ New York!



Times square

Manhattan

Hästarna vid Central Park

Huset jag bodde i på Long Island, maffigt va?




Jag var där vid Halloween och de visste hur man pyntade :)



Inne i Lulu Guinness affär på Bleecker street

Bara en härlig stadsvy :)

I morgon åker jag istället till Hamburg på jobbmöte och det är inte fel det heller :)
Ha en skön kväll och njut av det fina höstvädret!

Kram!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥