fredag 20 augusti 2010

Tjejkväll



Godmorgon!

Idag är jag ledig ( det finns vissa fördelar med att jobba helg ) men hade glömt att stänga av alarmet på mobilen :(  Det tog ett bra tag innan jag ens förstod vad det var som lät.
Fast det var ändå fint att få krypa ner igen och somna om.

Igår var jag och S hos J och hennes lilla gosa.


Här bor jag! Vill ni inte komma in och titta?
 
 Både hon och mamma J var jättefina med kjol och klänning. 
Gosan visade stolt sina paljetter på tröjan och alla armband och halsband de gjort



Undrar när dessa kommer ut i butik? 
Hur fina som helst ju ♥


Tekokaren bubblade och gosan tyckte att jag skulle sluta fota och se till den istället. 


Snart ska mamma och jag ta en promenad ner till stan. Det är faktiskt lite kyligare ute idag och jag kan äntligen ta en mysig ullkofta. Dags att sätta fart och starta dagen!


Ha en skön dag alla!
Kram  

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Jag blir så glad för din hälsning ♥