torsdag 19 augusti 2010

Da Matteo-festival

Foto: Facebook

Ay caramba!
 Har ni sovit gott?


Jag hade en helt galen dröm om att jag förlorat min pudel Pablo ( jag har ingen hund ) och att vi efter många år, då han var helt gammal och lite blind, återförenades. Hur verkligt som helst, konstigt man kan drömma!


Fick just mail på Facebook från finaste C om att det idag från kl. 18:00 kommer att vara festival på parkeringen utanför Da Matteo på Magasinsgatan.
Da Matteo slår på stora trumman och ställer till med en gatufestival torsdagen den 19 augusti! Butiksgrannar på Magasinsgatan kommer att delta genom marknadsstånd, chill out-hörna, kvällsöppet, erbjudanden... Dj JayStarSeven spelar skivor parallellt med scenframträdanden. Både Da Matteo Vallgatan och Panetterian håller öppet för den hungrige och erbjuder denna kväll ett matpaket med pizza och folköl. I Strömmingsluckan kan du köpa strömming! Den officiella efterfesten hålls på m2. 


Foto: Havet.nu


Det låter jättekul och spontant, men med 2185 st deltagare alla redan kan det också bli helt galet!!

Ska ni gå? Jag hade nog gärna tittat förbi men nu ska jag istället göra något annat som garanterat är väldigt roligt....träffa klubben i Kode, lite norr om Göteborg, och sedan åka vidare norrut hem till föräldrarna för en mysig fredag.



Men först jobb...
Ha en fin dag!

1 kommentar :

  1. Hej vännen!

    Det ska bli mysigt när du kommer hem, vi väntar på dig pappa och jag. I morgon ska vi äta en god frukost och sitta och prata länge. Senare kanske en tur på stan och handla lite god mat till kvällen.

    Kram mamma

    SvaraRadera

Jag blir så glad för din hälsning ♥